lördag 13 juli 2013

AC

Ja man kan ju inte säga att det är synd om oss. Har kommit till den vackraste strand jag sett. Visserligen väldigt mycket stenar som sticker upp men sanden är vit, vattnet är glasklart och varmt. Långgrunt men när man kommer ut en bit blir vattnet lite kallare och då svalkar det himla skönt.

Igår åt jag kyckling satay utan ris. Inte visste jag att man var tvungen att beställa det till. Märkligt. Men, det var gott även utan och ölen smakar bra.

Ägarna är holländare och mycket trevliga. Vår AC är tydligen trasig, det blir inte kallare än 27 grader på rummet och natten var ganska jobbig. Värmen plus att de inte vet vad mjuka madrasser är i Thailand. En massage får jag nog ta och unna mig om några dagar då ryggen kommer att säga ifrån.

Meeeeen, nu har jag klagat allt för mycket. Just nu är kl 14:11, jag sitter på vår lilla balkong med havsutsikt och njuter av vindpustarna. Snart blir det lunch. Ska beställa något starkt. Tjohej!





Location:Hua Thanon,Thailand

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar